LAB הוקמה בשנת 1969 על ידי קבוצת רנו וקבוצת PSA והיא מעבדת למחקר תאונות וביומכניקה החוקרת גם דפוסי התנהגות אנושיים. 20 מומחים מטעם שתי הקבוצות עוזרים מדי יום להתקדם בתחום הבטיחות בדרכים.
רנו משפרת את בטיחות הרכבים במשך 50 שנה
במשך 50 שנה, מעבדת LAB סייעה להפחית את שיעור התמותה בתאונות דרכים לחמישית ממספר ההרוגים בעבר. זוהי דוגמה מובהקת ליתרונות של שיתוף הפעולה בין יצרנים שונים הפועלים יחד למען הבטיחות של כולם.
1954: המעבדה הראשונה נפתחת
הקמת מעבדה פיזיולוגיה וביומכניקה במחלקת ההנדסה.
1969: הקמת מעבדת L.A.B.
הקמת L.A.B. - מעבדה לחקר וניתוח תאונות, ביומכניקה והתנהגות אנוש.
1974: BRV - רכב מחקר
אנו יוצרים את רכב המחקר הבסיסי (BRV) עבור מחקר בטיחות פסיבית.
1978: EPURE - רכב מחקר בטיחות
אנו יוצרים אב-טיפוס של רכב מחקר שנועד להגן על הנוסעים מפני פגיעות חזיתיות וצדיות במהירות נסיעה של עד 65 קמ"ש.
1995: מערכת PRS
פיתוח של מערכת PRS ויישומה בדגם רנו MEGANE I עם הגבלת כוח חגורת הבטיחות.
2001: מערכת ESP
יישום מערכת ESP בדגם Laguna II ודור 3 של מערכת PRS (כרית אוויר אדפטיבית). בסך הכל, הוגשו למעלה מ-2,000 פטנטים על פתרונות טכנולוגיים מתקדמים (פתח גישה לכבאים, מתג SD וכו').
עתיד בטוח יותר
המשימה שלנו: להמשיך ולהפחית עוד יותר את מספר הנפגעים בכבישים. על ידי תמיכה בפיתוח טכנולוגיות חדשות, מעבדת LAB עוזרת ליצרנים לתכנן מערכות בטיחות עם ביצועים טובים יותר.